Nie masz jeszcze dodanych stron do ulubionych . Miej je zawsze pod reką, przydadzą Ci się już na najbliższych zakupach

Ta gazetka Globi jest nieaktualna.

Kliknij na najnowsze lub przejdź niżej do nieaktualnej

Gazetka promocyjna - logo sklepu Globi
28.11 - 04.12
Dawna
28.11
-
04.12
Dawna
Gazetka promocyjna sklepu Globi
0

Moje stronki

Lista

0

Lista zakupów

Dodaj nowy produkt

Inne gazetki z sieci

Dla Ciebie z innych sieci

Proponowane sklepy

Sklep Carrefour z najnowszymi gazetkami promocyjnymi
Sklep Media Expert z najnowszymi gazetkami promocyjnymi
Sklep Spar z najnowszymi gazetkami promocyjnymi
Sklep Bonprix z najnowszymi gazetkami promocyjnymi
Sklep Obi z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Globi

Tytuł gazetki: "Koniec nudnych zakupów"

Data obowiązywania: 28.11 - 04.12.2024


Koniec nudnych zakupów.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour to firma, która rozpoczęła erę nowoczesnego handlu i jest dziś numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Pierwszy supermarket sieci powstał we Francji w 1960 roku. Wybudowano go na skrzyżowaniu pięciu ulic i stąd nazwa firmy - Carrefour, co w języku francuskim oznacza skrzyżowanie. Obecnie Carrefour ma ponad 9800 sklepów (stan na dzień 30.06.2012 r.) i zatrudnia ok. 410 tys. pracowników (stan na dzień 31.12.2011 r.).

Misją Carrefour jest być docenianą i lubianą firmą za pomoc klientom w osiąganiu lepszej jakości życia dzieki dstarczaniu do Państwa drzwi aktualnych gazetek promocyjnych. Na co dzień w realizacji marzeń firmie przyświecają wartości: zaangażowanie, troska i pozytywne nastawienie. Firma dokłada starań, aby zakupy w sklepach Carrefour były proste i przyjemne, by zaskakiwać klientów ciągłymi innowacjami, produktami i usługami oraz ceną ktore umieszczamy w ulotce reklamowej jaki i gazece. Wartością i siłą marki jest pozytywne nastawienie i dlatego jej hasło brzmi: Carrefour - pozytywnie każdego dnia.

W każdym kraju, w którym Carrefour jest obecny, realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, będącą integralną częścią strategii całej grupy. Polityka ta zakłada harmonijny rozwój w trzech dziedzinach równocześnie: gospodarki, ochrony środowiska i społeczeństwa. Carrefour realizuje swoją misję poprzez odpowiedzialne zarządzanie przedsiębiorstwem sporzadzanie ulotek promocyjnych i gazetek reklamowych oraz dąży do funkcjonowania w taki sposób, aby dla każdego społeczeństwa, w każdym kraju, w którym prowadzi działalność, stanowić źródło wartości ekonomicznych, intelektualnych i społecznych.

Tagi:
jogurt Piwo Łomża KitKat