Nie masz jeszcze dodanych stron do ulubionych. Miej je zawsze pod reką, przydadzą Ci się już na najbliższych zakupach

Gazetka nieaktualna zobacz najnowsze z Komfort


Gazetka promocyjna - logo sklepu Komfort
30.10 - 28.11
Dawna
30.10
-
28.11
Dawna
Gazetkę
0 unread messages
Stronę
0 unread messages

1 / 32
0 unread messages

Lista zakupów

Dodaj nowy produkt
Gazetka promocyjna sklepu Komfort - Black sales do -40% - data obowiązywania: od 30.10 do 28.11

Proponowane gazetki z sieci Komfort

Proponowane gazetki z innych sieci

KOMFORT SIĘ ZMIENIA

Do niedawna firma była postrzegana przede wszystkim jako lider branży podłogowej. O ile pozycja KOMFORT w tej dziedzinie pozostaje niezachwiana, to w ciągu ostatnich kilku lat zmienia się sposób postrzegania marki. Dzieje się tak w związku z wprowadzeniem do asortymentu marki zupełnie nowych kategorii produktowych: łazienek oraz kuchni i szaf. Najnowsza oferta produktowa oferuje naszym klientom starannie wyselekcjonowaną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, a także wykładzin dywanowych i elastycznych. KOMFORT słynie z najlepszej na rynku oferty dywanów – klasycznych, nowoczesnych, w stylu vintage i dziecięcych. W naszej ofercie dostępne są również drzwi, dekoracje oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Wszystko to powoduje, że obecnie KOMFORT to synonim kompleksowej oferty dla wszystkich tych, którzy remontują czy dekorują swoje mieszkania i domy. Docieramy w najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu światowych trendów, wnętrzarskich rozwiązań i materiałów.

NOWY KOMFORTOWY KONCEPT

KOMFORT to obecnie sieć ponad 160 sklepów w całej Polsce, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Od 2019 roku firma konsekwentnie wprowadza nowy koncept sklepów wielkopowierzchniowych oferujących rozbudowaną ofertę produktową. Nasze sklepy znajdują się w dużych i średnich miastach na terenie całego kraju. Pierwszym modelowym sklepem w nowym koncepcie jest KOMFORT w Warszawie, przy ul. Mineralnej. Z kolei największy KOMFORT HOME w Polsce z łączną powierzchnią blisko 400 m2 znajduje się w poznańskich Komornikach. Do kolejnych sklepów w tym koncepcie dołączyły niedawno sklepy w: Toruniu, Bydgoszczy czy Wrocławiu.

MISJA KOMFORTU

Misją firmy KOMFORT jest zapewnienie komfortu zakupów swoim klientom. Jak mówi Prezes Zarządu Wojciech Kiestrzyń: „Mamy dla Polaków fantastyczny format sklepu – Komfort Home. Rozwój tego formatu zapewni klientowi unikalną formułę – zakupy każdego rodzaju asortymentu będą wygodne, a wsparcie zapewni kompleksowa opieka sprzedawcy, call center, projektanta i rozbudowywana infrastruktura online. W Komforcie dostarczymy także usługę transportu i montażu. Jednym słowem wszystko to, co sprawi, że nasz klient będzie czuł się komfortowo podczas przecież nie tak do końca łatwego procesu remontowania”.

KOMFORT OMNICHANELEM STOI

KOMFORT świadomie podjął decyzję o tym, by zapewnić swoim klientom spójne doświadczenia zakupowe bez względu na to z jakiego kanału oni korzystają. Konsekwencją strategii omnichanelowej było między innymi zrealizowanie projektu sklepu online, który już teraz – zaledwie po 2 latach od wdrożenia – sukcesywnie zwiększa swój udział w zyskach spółki. W pojęcie wielokanałowości idealnie wpisuje się także rozbudowywana struktura call center nie ograniczająca się jedynie do obsługi klienta, ale także wspomagająca klienta w procesie projektowania.

Sklep Komfort - informacje i gazetki promocyjne 10.12

KOMFORT SIĘ ZMIENIA

Do niedawna firma była postrzegana przede wszystkim jako lider branży podłogowej. O ile pozycja KOMFORT w tej dziedzinie pozostaje niezachwiana, to w ciągu ostatnich kilku lat zmienia się sposób postrzegania marki. Dzieje się tak w związku z wprowadzeniem do asortymentu marki zupełnie nowych kategorii produktowych: łazienek oraz kuchni i szaf. Najnowsza oferta produktowa oferuje naszym klientom starannie wyselekcjonowaną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, a także wykładzin dywanowych i elastycznych. KOMFORT słynie z najlepszej na rynku oferty dywanów – klasycznych, nowoczesnych, w stylu vintage i dziecięcych. W naszej ofercie dostępne są również drzwi, dekoracje oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Wszystko to powoduje, że obecnie KOMFORT to synonim kompleksowej oferty dla wszystkich tych, którzy remontują czy dekorują swoje mieszkania i domy. Docieramy w najdalsze zakątki świata w poszukiwaniu światowych trendów, wnętrzarskich rozwiązań i materiałów.

NOWY KOMFORTOWY KONCEPT

KOMFORT to obecnie sieć ponad 160 sklepów w całej Polsce, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Od 2019 roku firma konsekwentnie wprowadza nowy koncept sklepów wielkopowierzchniowych oferujących rozbudowaną ofertę produktową. Nasze sklepy znajdują się w dużych i średnich miastach na terenie całego kraju. Pierwszym modelowym sklepem w nowym koncepcie jest KOMFORT w Warszawie, przy ul. Mineralnej. Z kolei największy KOMFORT HOME w Polsce z łączną powierzchnią blisko 400 m2 znajduje się w poznańskich Komornikach. Do kolejnych sklepów w tym koncepcie dołączyły niedawno sklepy w: Toruniu, Bydgoszczy czy Wrocławiu.

MISJA KOMFORTU

Misją firmy KOMFORT jest zapewnienie komfortu zakupów swoim klientom. Jak mówi Prezes Zarządu Wojciech Kiestrzyń: „Mamy dla Polaków fantastyczny format sklepu – Komfort Home. Rozwój tego formatu zapewni klientowi unikalną formułę – zakupy każdego rodzaju asortymentu będą wygodne, a wsparcie zapewni kompleksowa opieka sprzedawcy, call center, projektanta i rozbudowywana infrastruktura online. W Komforcie dostarczymy także usługę transportu i montażu. Jednym słowem wszystko to, co sprawi, że nasz klient będzie czuł się komfortowo podczas przecież nie tak do końca łatwego procesu remontowania”.

KOMFORT OMNICHANELEM STOI

KOMFORT świadomie podjął decyzję o tym, by zapewnić swoim klientom spójne doświadczenia zakupowe bez względu na to z jakiego kanału oni korzystają. Konsekwencją strategii omnichanelowej było między innymi zrealizowanie projektu sklepu online, który już teraz – zaledwie po 2 latach od wdrożenia – sukcesywnie zwiększa swój udział w zyskach spółki. W pojęcie wielokanałowości idealnie wpisuje się także rozbudowywana struktura call center nie ograniczająca się jedynie do obsługi klienta, ale także wspomagająca klienta w procesie projektowania.