Nie masz jeszcze dodanych stron do ulubionych . Miej je zawsze pod reką, przydadzą Ci się już na najbliższych zakupach

Podgląd stron gazetki Jula

Inne gazetki Jula

Udostępnij tę stronkę z gazetki Jula

Godziny otwarcia sklepu Jula


Przeważnie
Pon-Pt.: 07.00 - 21.00
Sobota: 07.00 - 21.00
Niedziel : Zamknięte


Tagi:

kompresor choinka odkurzacz plafon bianco świecznik kominek

Informacje o Jula

Tytuł gazetki: "Pre-party przed black friday"

Data obowiązywania: 25.11 - 02.12.2024

Tagi:

kompresor choinka odkurzacz plafon bianco świecznik kominek


Obejrzyj najnowszą gazetkę sieci Jula, Gazetka, obowiązującą od 25 listopada do 2 grudnia. Ta aktualna gazetka Jula zawiera wiele wspaniałych promocji na różnego rodzaju produkty. Znajdziesz w niej m.in. oferty na: kompresor, choinka, odkurzacz, plafon, bianco, świecznik, kominek. To nie jedyne promocje, jakie możesz znaleźć w gazetce Jula, Gazetka od 25 listopada. Nie czekaj! Sprawdź, co jeszcze ma do zaoferowania Jula w miesiącu listopad!.

Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na tę wyjątkową opowieść.

Obecnie sponsoring w Jula jest ukierunkowany głównie na sport. Decyzje dot. sponsoringu w Jula podejmowane są na poziomie centralnym.

Obsługa Jakości 2018 - Misją Polskiego Programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Konsumenci stale oceniają firmy. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

Od 2014 r. Jula Poland zdobywa Gwiazdę Obsługi Jakości w kategorii Multimarkety dla Majsterkowiczów i Hobbistów.

Misją Jula jest ułatwianie życia kreatywnym majsterkowiczom i fachowcom na całym świecie. Realizujemy ją, oferując atrakcyjne towary w przystępnych cenach. W ten sposób tworzymy miejsca pracy i przyczyniamy się do wzrostu ekonomicznego, mając przy tym także wpływ na życie ludzi oraz na środowisko – zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Zrównoważony rozwój firmy to oczywisty cel i Jula ciężko pracuje, aby osiągnąć go pod względem społecznym, ekonomicznym i ekologicznym. Głównymi priorytetami zarówno w obrębie firmy, jak i wśród naszych dostawców są ciągłość przyjętych założeń i stałe wprowadzanie ulepszeń. Zrównoważony rozwój uważamy za integralną część naszej działalności.

Pozyskiwanie surowców

Jula stara się zwiększać świadomość w zakresie wyboru surowców do produktów. Przy podejmowaniu tych decyzji coraz ważniejszą rolę odgrywa perspektywa zrównoważonego rozwoju.

Na przykład chętniej sprzedamy żarówkę LED zamiast energooszczędnej, aby w ten sposób pomóc klientowi uniknąć stosowania rtęci, nie narażając go na gorzej funkcjonujący produkt lub wyższą cenę.

Nieustannie pracujemy też nad lepszym wykorzystaniem zasobów naturalnych.

Produkcja

Produkcja, odpowiedzialność społeczna i etyka

Jeżeli celem jest osiągnięcie w społeczeństwie trwałego, zrównoważonego rozwoju, to w interesie Jula leży stworzenie dobrych warunków pracy. Tym samym poczuwamy się w Jula do odpowiedzialności za to, aby nasi dostawcy i firmy współpracujące także kierowali się takimi zasadami.

Ponad 13 500 produktów Jula pochodzi od producentów ze Szwecji, Europy i Azji. Nieustannie pracujemy nad wyzwaniem, jakim jest zagwarantowanie, aby wszyscy dostawcy przestrzegali wymogów socjalnych i środowiskowych. Najczęściej pojawiające się problemy dotyczą takich dziedzin, jak: zdrowie i bezpieczeństwo, czas pracy, płace i ochrona środowiska.

Podstawą działań na rzecz zachowania zrównoważonego rozwoju w naszej sieci dostawców jest kodeks postępowania Jula. Ma on za zadanie określenie i pomoc w przestrzeganiu ogólnych zasad i deklaracji dotyczących praw człowieka, prawa pracy i ochrony środowiska oraz ustalenie naszych wymogów wobec dostawców. Więcej o kodeksie postępowania Jula można przeczytać tutaj (pdf).

Kontrola dostawców

Poprzez kontrole sprawdzamy przestrzeganie przez dostawców naszego kodeksu postępowania. Przeprowadzają je pracownicy Jula lub zewnętrzni kontrolerzy.

Te kontrole to jednak tylko tło. Podstawą dalszego rozwoju naszej firmy oraz firm naszych dostawców są świadomość, zaufanie i nieustanne kształcenie się. Jula organizuje wspólnie z dostawcami i firmami trenerskimi szkolenia, które mają ukazać zalety ulepszeń socjalnych i ekologicznych oraz przedstawić zysk płynący z dobrych warunków pracy.

Jakość

Nasi dostawcy muszą spełniać wszystkie przepisy oraz wymogi stawiane przez Jula.

Poza tym Jula samodzielnie przeprowadza liczne testy na importowanych produktach. Część testów jest też wykonywana przez niezależne instytucje. Wszystko to ma na celu utrzymanie wysokiej jakości towarów.

Naszym założeniem jest, aby już na początku wybrać właściwy materiał i produkt, a potem stale zastępować je lepszymi wariantami.

Transport

Wszystkie transporty Jula od dostawców odbywają się z wykorzystaniem „slow shipping”. Oznacza to, że statki płyną z mniejszą prędkością, co pozwala zredukować zużycie paliwa.

Ze względu na ochronę środowiska oraz koszty dbamy o wysoki stopień zapełnienia kontenerów i palet.

Od września 2013 r. towary z portu w Göteborgu przewożone są do centralnego magazynu w Skara pociągami.

Dystrybucja z magazynu centralnego do multimarketów odbywa się obecnie samochodami ciężarowymi. Podczas przetargów na usługi transportowe Jula zawsze stawia szczególne wymogi odnośnie do ochrony środowiska.

Magazyn

Magazyn centralny i biuro główne w miejscowości Skara zasilane są głównie energią wiatrową. Jula posiada agregaty wiatrowe, których praca pokrywa ok. 80% zużycia energii elektrycznej.

Ogrzewanie magazynu centralnego Jula odbywa się poprzez instalację geotermalną. Składa się ona z 58 odwiertów o łącznej głębokości ponad ośmiu kilometrów.

Zarówno magazyn, jak i biuro są wyposażone w zautomatyzowane układy (czujniki ruchu i różne rozwiązania energooszczędne), które mają na celu zminimalizowanie zużycia surowców.

Multimarkety

Dążąc do nieustannego wprowadzania ulepszeń, Jula kontroluje zużycie surowców, przeprowadzając pomiary poboru energii i ilości odpadów we wszystkich sklepach.

Planowane jest wprowadzenie scentralizowanych systemów pomiaru energii i recyklingu odpadów w celu uzyskania lepszych możliwości kontroli i poprawy w tych dziedzinach.

Jula w szczególny sposób dba także o właściwe postępowanie z produktami chemicznymi i substancjami chemicznymi zawartymi w produktach, zarówno w odniesieniu do asortymentu, jak i środowiska pracy.

Sprzedając reklamówki z tworzywa przyjaznego dla środowiska, zmniejszamy również emisję CO2.

Klient/Użytkowanie

W asortymencie Jula znajduje się wiele produktów, które na różne sposoby pozwalają konsumentom zaoszczędzić energię.

Oferujemy m.in. szeroki wybór produktów diodowych. Przykładami innych energooszczędnych produktów są panele słoneczne, odkurzacze bezworkowe i wymienniki ciepła.

Gospodarka odpadami

Jako importer artykułów elektrycznych i elektronicznych na rynek szwedzki Jula współpracuje z El-Kretsen, organizacją zajmującą się gospodarką odpadami elektronicznymi.

Główne grupy odpadów w naszych sklepach to makulatura, plastik, drewno i metal. W celu uzyskania lepszej kontroli i większych możliwości w zakresie recyklingu planujemy scentralizować gospodarkę odpadami we wszystkich sklepach.

Na terenie Szwecji, w sklepie Jula w Skara, posiadamy outlet. Chcąc lepiej wykorzystywać zasoby, naprawiamy zepsute produkty i sprzedajemy je w outlecie po obniżonych cenach. Oferujemy w nim także końcówki serii. Bliskość magazynu centralnego pozwala na efektywne zagospodarowanie każdego artykułu.

Informacje o brakach towarowych są na bieżąco przekazywane do odpowiednich działów, co ma na celu stałą poprawę jakości zarządzania zasobami.

pre-party, przed, black, friday, obejrzyj, najnowszą, gazetkę, sieci, jula, gazetka, obowiązującą, 25, listopada, 2, grudnia, ta, aktualna, gazetka, jula, zawiera, wiele, wspaniałych, promocji, różnego, rodzaju, produkty, znajdziesz, niej, m, in, oferty, kompresor, choinka, odkurzacz, plafon, bianco, świecznik, kominek, to, nie, jedyne, promocje, jakie, możesz, znaleźć, gazetce, jula, gazetka, 25, listopada, nie, czekaj, sprawdź, co, jeszcze, ma, zaoferowania, jula, miesiącu, listopad, ,

Gazetka promocyjna - logo sklepu Jula
Gazetka promocyjna sklepu Jula
0

Gazetka Jula - Pre-party przed black friday - 25.11-02.12

Dawna

Gazetka Jula - Pre-party przed black friday - 25.11-02.12

Dawna

Inne gazetki z

Udostępnij tę stronkę z gazetki Jula

Godziny otwarcia sklepu Jula

Przeważnie
Pon-Pt.: 07.00 - 21.00
Sobota: 07.00 - 21.00
Niedziel : Zamknięte"

Tagi:
kompresor choinka odkurzacz plafon bianco świecznik kominek

Informacje o Jula

Tytuł gazetki: "Pre-party przed black friday"

Data obowiązywania: 25.11 - 02.12.2024

Tagi:
kompresor choinka odkurzacz plafon bianco świecznik kominek


Obejrzyj najnowszą gazetkę sieci Jula, Gazetka, obowiązującą od 25 listopada do 2 grudnia. Ta aktualna gazetka Jula zawiera wiele wspaniałych promocji na różnego rodzaju produkty. Znajdziesz w niej m.in. oferty na: kompresor, choinka, odkurzacz, plafon, bianco, świecznik, kominek. To nie jedyne promocje, jakie możesz znaleźć w gazetce Jula, Gazetka od 25 listopada. Nie czekaj! Sprawdź, co jeszcze ma do zaoferowania Jula w miesiącu listopad!.

Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na tę wyjątkową opowieść.

Obecnie sponsoring w Jula jest ukierunkowany głównie na sport. Decyzje dot. sponsoringu w Jula podejmowane są na poziomie centralnym.

Obsługa Jakości 2018 - Misją Polskiego Programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Konsumenci stale oceniają firmy. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

Od 2014 r. Jula Poland zdobywa Gwiazdę Obsługi Jakości w kategorii Multimarkety dla Majsterkowiczów i Hobbistów.

Misją Jula jest ułatwianie życia kreatywnym majsterkowiczom i fachowcom na całym świecie. Realizujemy ją, oferując atrakcyjne towary w przystępnych cenach. W ten sposób tworzymy miejsca pracy i przyczyniamy się do wzrostu ekonomicznego, mając przy tym także wpływ na życie ludzi oraz na środowisko – zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Zrównoważony rozwój firmy to oczywisty cel i Jula ciężko pracuje, aby osiągnąć go pod względem społecznym, ekonomicznym i ekologicznym. Głównymi priorytetami zarówno w obrębie firmy, jak i wśród naszych dostawców są ciągłość przyjętych założeń i stałe wprowadzanie ulepszeń. Zrównoważony rozwój uważamy za integralną część naszej działalności.

Pozyskiwanie surowców

Jula stara się zwiększać świadomość w zakresie wyboru surowców do produktów. Przy podejmowaniu tych decyzji coraz ważniejszą rolę odgrywa perspektywa zrównoważonego rozwoju.

Na przykład chętniej sprzedamy żarówkę LED zamiast energooszczędnej, aby w ten sposób pomóc klientowi uniknąć stosowania rtęci, nie narażając go na gorzej funkcjonujący produkt lub wyższą cenę.

Nieustannie pracujemy też nad lepszym wykorzystaniem zasobów naturalnych.

Produkcja

Produkcja, odpowiedzialność społeczna i etyka

Jeżeli celem jest osiągnięcie w społeczeństwie trwałego, zrównoważonego rozwoju, to w interesie Jula leży stworzenie dobrych warunków pracy. Tym samym poczuwamy się w Jula do odpowiedzialności za to, aby nasi dostawcy i firmy współpracujące także kierowali się takimi zasadami.

Ponad 13 500 produktów Jula pochodzi od producentów ze Szwecji, Europy i Azji. Nieustannie pracujemy nad wyzwaniem, jakim jest zagwarantowanie, aby wszyscy dostawcy przestrzegali wymogów socjalnych i środowiskowych. Najczęściej pojawiające się problemy dotyczą takich dziedzin, jak: zdrowie i bezpieczeństwo, czas pracy, płace i ochrona środowiska.

Podstawą działań na rzecz zachowania zrównoważonego rozwoju w naszej sieci dostawców jest kodeks postępowania Jula. Ma on za zadanie określenie i pomoc w przestrzeganiu ogólnych zasad i deklaracji dotyczących praw człowieka, prawa pracy i ochrony środowiska oraz ustalenie naszych wymogów wobec dostawców. Więcej o kodeksie postępowania Jula można przeczytać tutaj (pdf).

Kontrola dostawców

Poprzez kontrole sprawdzamy przestrzeganie przez dostawców naszego kodeksu postępowania. Przeprowadzają je pracownicy Jula lub zewnętrzni kontrolerzy.

Te kontrole to jednak tylko tło. Podstawą dalszego rozwoju naszej firmy oraz firm naszych dostawców są świadomość, zaufanie i nieustanne kształcenie się. Jula organizuje wspólnie z dostawcami i firmami trenerskimi szkolenia, które mają ukazać zalety ulepszeń socjalnych i ekologicznych oraz przedstawić zysk płynący z dobrych warunków pracy.

Jakość

Nasi dostawcy muszą spełniać wszystkie przepisy oraz wymogi stawiane przez Jula.

Poza tym Jula samodzielnie przeprowadza liczne testy na importowanych produktach. Część testów jest też wykonywana przez niezależne instytucje. Wszystko to ma na celu utrzymanie wysokiej jakości towarów.

Naszym założeniem jest, aby już na początku wybrać właściwy materiał i produkt, a potem stale zastępować je lepszymi wariantami.

Transport

Wszystkie transporty Jula od dostawców odbywają się z wykorzystaniem „slow shipping”. Oznacza to, że statki płyną z mniejszą prędkością, co pozwala zredukować zużycie paliwa.

Ze względu na ochronę środowiska oraz koszty dbamy o wysoki stopień zapełnienia kontenerów i palet.

Od września 2013 r. towary z portu w Göteborgu przewożone są do centralnego magazynu w Skara pociągami.

Dystrybucja z magazynu centralnego do multimarketów odbywa się obecnie samochodami ciężarowymi. Podczas przetargów na usługi transportowe Jula zawsze stawia szczególne wymogi odnośnie do ochrony środowiska.

Magazyn

Magazyn centralny i biuro główne w miejscowości Skara zasilane są głównie energią wiatrową. Jula posiada agregaty wiatrowe, których praca pokrywa ok. 80% zużycia energii elektrycznej.

Ogrzewanie magazynu centralnego Jula odbywa się poprzez instalację geotermalną. Składa się ona z 58 odwiertów o łącznej głębokości ponad ośmiu kilometrów.

Zarówno magazyn, jak i biuro są wyposażone w zautomatyzowane układy (czujniki ruchu i różne rozwiązania energooszczędne), które mają na celu zminimalizowanie zużycia surowców.

Multimarkety

Dążąc do nieustannego wprowadzania ulepszeń, Jula kontroluje zużycie surowców, przeprowadzając pomiary poboru energii i ilości odpadów we wszystkich sklepach.

Planowane jest wprowadzenie scentralizowanych systemów pomiaru energii i recyklingu odpadów w celu uzyskania lepszych możliwości kontroli i poprawy w tych dziedzinach.

Jula w szczególny sposób dba także o właściwe postępowanie z produktami chemicznymi i substancjami chemicznymi zawartymi w produktach, zarówno w odniesieniu do asortymentu, jak i środowiska pracy.

Sprzedając reklamówki z tworzywa przyjaznego dla środowiska, zmniejszamy również emisję CO2.

Klient/Użytkowanie

W asortymencie Jula znajduje się wiele produktów, które na różne sposoby pozwalają konsumentom zaoszczędzić energię.

Oferujemy m.in. szeroki wybór produktów diodowych. Przykładami innych energooszczędnych produktów są panele słoneczne, odkurzacze bezworkowe i wymienniki ciepła.

Gospodarka odpadami

Jako importer artykułów elektrycznych i elektronicznych na rynek szwedzki Jula współpracuje z El-Kretsen, organizacją zajmującą się gospodarką odpadami elektronicznymi.

Główne grupy odpadów w naszych sklepach to makulatura, plastik, drewno i metal. W celu uzyskania lepszej kontroli i większych możliwości w zakresie recyklingu planujemy scentralizować gospodarkę odpadami we wszystkich sklepach.

Na terenie Szwecji, w sklepie Jula w Skara, posiadamy outlet. Chcąc lepiej wykorzystywać zasoby, naprawiamy zepsute produkty i sprzedajemy je w outlecie po obniżonych cenach. Oferujemy w nim także końcówki serii. Bliskość magazynu centralnego pozwala na efektywne zagospodarowanie każdego artykułu.

Informacje o brakach towarowych są na bieżąco przekazywane do odpowiednich działów, co ma na celu stałą poprawę jakości zarządzania zasobami.

pre-party, przed, black, friday, obejrzyj, najnowszą, gazetkę, sieci, jula, gazetka, obowiązującą, 25, listopada, 2, grudnia, ta, aktualna, gazetka, jula, zawiera, wiele, wspaniałych, promocji, różnego, rodzaju, produkty, znajdziesz, niej, m, in, oferty, kompresor, choinka, odkurzacz, plafon, bianco, świecznik, kominek, to, nie, jedyne, promocje, jakie, możesz, znaleźć, gazetce, jula, gazetka, 25, listopada, nie, czekaj, sprawdź, co, jeszcze, ma, zaoferowania, jula, miesiącu, listopad, ,

Pre-party przed black friday

Obejrzyj najnowszą gazetkę sieci Jula, Gazetka, obowiązującą od 25 listopada do 2 grudnia. Ta aktualna gazetka Jula zawiera wiele wspaniałych promocji na różnego rodzaju produkty. Znajdziesz w niej m.in. oferty na: kompresor, choinka, odkurzacz, plafon, bianco, świecznik, kominek. To nie jedyne promocje, jakie możesz znaleźć w gazetce Jula, Gazetka od 25 listopada. Nie czekaj! Sprawdź, co jeszcze ma do zaoferowania Jula w miesiącu listopad!

Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na ...

kompresor choinka odkurzacz plafon bianco świecznik kominek
Gazetka promocyjna sklepu Jula - Pre-party przed black  friday - data obowiązywania: od 2024-11-28 do 2024-12-10
Kliknij dwukrotnie aby powiększyć