Shop-Logo Jula mit Werbeprospekten

Jula
Werbe-Newsletter


Rate: 0 / 5 1 (0) Jula

Aktueller Werbeprospekt. Jula in Tag 25.04.2025. Schauen Sie sich die reduzierten Produkte im Prospekt an Jula und günstiger kaufen!

Sklepy podobne do Jula

Biedronka

9 ofert

Lidl

3 ofert

Aldi

1 oferta

Netto

3 ofert

Jula - Werbe-Newsletter 25.04

Was Sie in den neuesten Prospekten kaufen können pro Monat kwiecień?


Produkty z cenami:

Brak produktów dla sklepu Jula.

Werbeprospekte ähnlicher Geschäfte Jula

Werbebroschüre Jula. Titel: Premiera sezonu. Das Angebot ist gültig: 2025-02-25 - 2025-05-25
Aktuell
Sklep Bonprix z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Bonprix

Premiera sezonu

25.02 - 25.05

100

Werbebroschüre Jula. Titel: Hot offer. Das Angebot ist gültig: 2025-03-30 - 2025-05-04
Aktuell
Sklep Biedronka z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Biedronka

Hot offer

30.03 - 04.05

6

Preis: 1€

Werbebroschüre Jula. Titel: OKAZJE TYGODNIA w Biedronce. Das Angebot ist gültig: 2025-04-22 - 2025-05-07
Aktuell
Sklep Biedronka z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Biedronka

OKAZJE TYGODNIA w Biedronce

22.04 - 07.05

44

Preis: 1€

Werbebroschüre Jula. Titel: Świetna oferta do ogrodu. Das Angebot ist gültig: 2025-04-14 - 2025-05-05
Aktuell
Sklep Jysk z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Jysk

Świetna oferta do ogrodu

14.04 - 05.05

17

Preis: 1€

Werbebroschüre Jula. Titel: PORANEK ZE SMAKIEM SPRAWDŹ CO WIĘCEJ. Das Angebot ist gültig: 2025-04-22 - 2025-04-29
Aktuell
Sklep Groszek z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Groszek

PORANEK ZE SMAKIEM SPRAWDŹ CO WIĘCEJ

22.04 - 29.04

4

Preis: 1€

Werbebroschüre Jula. Titel: CODZIENNIE NISKIE CENY. Das Angebot ist gültig: 2025-04-24 - 2025-04-30
Aktuell
Sklep Biedronka z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Biedronka

CODZIENNIE NISKIE CENY

24.04 - 30.04

56

Preis: 1€

Werbebroschüre Jula. Titel: NISKIE CENY PROSTE OSZCZĘDNOŚCI. Das Angebot ist gültig: 2025-04-22 - 2025-04-27
Aktuell
Sklep Netto z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Netto

NISKIE CENY PROSTE OSZCZĘDNOŚCI

22.04 - 27.04

27

Preis: 1€

Werbebroschüre Jula. Titel: ŚWIĘTNE CENY TEJ WIOSNY!. Das Angebot ist gültig: 2025-04-22 - 2025-04-29
Aktuell
Sklep Groszek z najnowszymi gazetkami promocyjnymi

Groszek

ŚWIĘTNE CENY TEJ WIOSNY!

22.04 - 29.04

4

Preis: 1€

Die neuesten Nachrichten aus Deutschland:

Jula - Archivierte Werbebroschüren 25.04

Majówka za pasem

Majówka za pasem  - Jula Shop-Prospekt - Diese Woche - Angebot von 'brak'

03.04 - 23.04

Veraltet

Rozkręcamy wiosenne okazje!

Rozkręcamy wiosenne okazje! - Jula Shop-Prospekt - Diese Woche - Angebot von 'brak'

20.03 - 02.04

Veraltet

Przygotuj się na wiosnę

Przygotuj się na wiosnę - Jula Shop-Prospekt - Diese Woche - Angebot von 'brak'

27.02 - 19.03

Veraltet

Wyprzedaż

Wyprzedaż - Jula Shop-Prospekt - Diese Woche - Angebot von 'brak'

30.01 - 26.02

Veraltet

www.jula.pl: www.jula.pl


Speichern Jula - Informations- und Werbebroschüren 25.04

Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na tę wyjątkową opowieść. Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na tę wyjątkową opowieść.

Obecnie sponsoring w Jula jest ukierunkowany głównie na sport. Decyzje dot. sponsoringu w Jula podejmowane są na poziomie centralnym.

Obsługa Jakości 2018 - Misją Polskiego Programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Konsumenci stale oceniają firmy. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

Od 2014 r. Jula Poland zdobywa Gwiazdę Obsługi Jakości w kategorii Multimarkety dla Majsterkowiczów i Hobbistów.

Misją Jula jest ułatwianie życia kreatywnym majsterkowiczom i fachowcom na całym świecie. Realizujemy ją, oferując atrakcyjne towary w przystępnych cenach. W ten sposób tworzymy miejsca pracy i przyczyniamy się do wzrostu ekonomicznego, mając przy tym także wpływ na życie ludzi oraz na środowisko – zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Zrównoważony rozwój firmy to oczywisty cel i Jula ciężko pracuje, aby osiągnąć go pod względem społecznym, ekonomicznym i ekologicznym. Głównymi priorytetami zarówno w obrębie firmy, jak i wśród naszych dostawców są ciągłość przyjętych założeń i stałe wprowadzanie ulepszeń. Zrównoważony rozwój uważamy za integralną część naszej działalności.

Pozyskiwanie surowców

Jula stara się zwiększać świadomość w zakresie wyboru surowców do produktów. Przy podejmowaniu tych decyzji coraz ważniejszą rolę odgrywa perspektywa zrównoważonego rozwoju.

Na przykład chętniej sprzedamy żarówkę LED zamiast energooszczędnej, aby w ten sposób pomóc klientowi uniknąć stosowania rtęci, nie narażając go na gorzej funkcjonujący produkt lub wyższą cenę.

Nieustannie pracujemy też nad lepszym wykorzystaniem zasobów naturalnych.

Produkcja

Produkcja, odpowiedzialność społeczna i etyka

Jeżeli celem jest osiągnięcie w społeczeństwie trwałego, zrównoważonego rozwoju, to w interesie Jula leży stworzenie dobrych warunków pracy. Tym samym poczuwamy się w Jula do odpowiedzialności za to, aby nasi dostawcy i firmy współpracujące także kierowali się takimi zasadami.

Ponad 13 500 produktów Jula pochodzi od producentów ze Szwecji, Europy i Azji. Nieustannie pracujemy nad wyzwaniem, jakim jest zagwarantowanie, aby wszyscy dostawcy przestrzegali wymogów socjalnych i środowiskowych. Najczęściej pojawiające się problemy dotyczą takich dziedzin, jak: zdrowie i bezpieczeństwo, czas pracy, płace i ochrona środowiska.

Podstawą działań na rzecz zachowania zrównoważonego rozwoju w naszej sieci dostawców jest kodeks postępowania Jula. Ma on za zadanie określenie i pomoc w przestrzeganiu ogólnych zasad i deklaracji dotyczących praw człowieka, prawa pracy i ochrony środowiska oraz ustalenie naszych wymogów wobec dostawców. Więcej o kodeksie postępowania Jula można przeczytać tutaj (pdf).

Kontrola dostawców

Poprzez kontrole sprawdzamy przestrzeganie przez dostawców naszego kodeksu postępowania. Przeprowadzają je pracownicy Jula lub zewnętrzni kontrolerzy.

Te kontrole to jednak tylko tło. Podstawą dalszego rozwoju naszej firmy oraz firm naszych dostawców są świadomość, zaufanie i nieustanne kształcenie się. Jula organizuje wspólnie z dostawcami i firmami trenerskimi szkolenia, które mają ukazać zalety ulepszeń socjalnych i ekologicznych oraz przedstawić zysk płynący z dobrych warunków pracy.

Jakość

Nasi dostawcy muszą spełniać wszystkie przepisy oraz wymogi stawiane przez Jula.

Poza tym Jula samodzielnie przeprowadza liczne testy na importowanych produktach. Część testów jest też wykonywana przez niezależne instytucje. Wszystko to ma na celu utrzymanie wysokiej jakości towarów.

Naszym założeniem jest, aby już na początku wybrać właściwy materiał i produkt, a potem stale zastępować je lepszymi wariantami.

Transport

Wszystkie transporty Jula od dostawców odbywają się z wykorzystaniem „slow shipping”. Oznacza to, że statki płyną z mniejszą prędkością, co pozwala zredukować zużycie paliwa.

Ze względu na ochronę środowiska oraz koszty dbamy o wysoki stopień zapełnienia kontenerów i palet.

Od września 2013 r. towary z portu w Göteborgu przewożone są do centralnego magazynu w Skara pociągami.

Dystrybucja z magazynu centralnego do multimarketów odbywa się obecnie samochodami ciężarowymi. Podczas przetargów na usługi transportowe Jula zawsze stawia szczególne wymogi odnośnie do ochrony środowiska.

Magazyn

Magazyn centralny i biuro główne w miejscowości Skara zasilane są głównie energią wiatrową. Jula posiada agregaty wiatrowe, których praca pokrywa ok. 80% zużycia energii elektrycznej.

Ogrzewanie magazynu centralnego Jula odbywa się poprzez instalację geotermalną. Składa się ona z 58 odwiertów o łącznej głębokości ponad ośmiu kilometrów.

Zarówno magazyn, jak i biuro są wyposażone w zautomatyzowane układy (czujniki ruchu i różne rozwiązania energooszczędne), które mają na celu zminimalizowanie zużycia surowców.

Multimarkety

Dążąc do nieustannego wprowadzania ulepszeń, Jula kontroluje zużycie surowców, przeprowadzając pomiary poboru energii i ilości odpadów we wszystkich sklepach.

Planowane jest wprowadzenie scentralizowanych systemów pomiaru energii i recyklingu odpadów w celu uzyskania lepszych możliwości kontroli i poprawy w tych dziedzinach.

Jula w szczególny sposób dba także o właściwe postępowanie z produktami chemicznymi i substancjami chemicznymi zawartymi w produktach, zarówno w odniesieniu do asortymentu, jak i środowiska pracy.

Sprzedając reklamówki z tworzywa przyjaznego dla środowiska, zmniejszamy również emisję CO2.

Klient/Użytkowanie

W asortymencie Jula znajduje się wiele produktów, które na różne sposoby pozwalają konsumentom zaoszczędzić energię.

Oferujemy m.in. szeroki wybór produktów diodowych. Przykładami innych energooszczędnych produktów są panele słoneczne, odkurzacze bezworkowe i wymienniki ciepła.

Gospodarka odpadami

Jako importer artykułów elektrycznych i elektronicznych na rynek szwedzki Jula współpracuje z El-Kretsen, organizacją zajmującą się gospodarką odpadami elektronicznymi.

Główne grupy odpadów w naszych sklepach to makulatura, plastik, drewno i metal. W celu uzyskania lepszej kontroli i większych możliwości w zakresie recyklingu planujemy scentralizować gospodarkę odpadami we wszystkich sklepach.

Na terenie Szwecji, w sklepie Jula w Skara, posiadamy outlet. Chcąc lepiej wykorzystywać zasoby, naprawiamy zepsute produkty i sprzedajemy je w outlecie po obniżonych cenach. Oferujemy w nim także końcówki serii. Bliskość magazynu centralnego pozwala na efektywne zagospodarowanie każdego artykułu.

Informacje o brakach towarowych są na bieżąco przekazywane do odpowiednich działów, co ma na celu stałą poprawę jakości zarządzania zasobami.


FAQ – häufig gestellte Fragen zu Netzwerken Jula

Ja! Derzeit eine Ladenkette Jula ma dostępnych 0 Flugblätter. Das neueste Prospekt Jula Gültig ab bis . >>.

Werbeaktionen im Laden Jula bequemste Weg, weiterzumachenpolska-ulotka.pl. Wir haben diese derzeit verfügbar 0 Angeboten. Sie werden mehr als finden 0 Aktionen und Rabatte auf interessante Produkte. Durchsuchen Sie Prospekte bequem auf der Website oder in der Anwendung.

Sieć Jula ma aktualnie 759 sklepów w 375 miastach w całej polsce. Die Kette entwickelt sich ständig weiter und die Anzahl der Filialen steigt von Jahr zu Jahr und bietet ihren Kunden zahlreiche Sonderangebote.

Jula bietet viele verschiedene Prospekte und Aktionen an. Am häufigsten handelt es sich dabei um Produkte aus der Kategorie Lebensmittelgeschäfte, aber nicht nur. Besuchen Sie unsere Website polska-ulotka.pl und schauen Sie sich alle verfügbaren Angebote an.

Planen Sie Ihre Route

Wszystko zaczęło się w gospodarstwie Jultorp na obrzeżach rowniny Varaslätten, w regionie Västergötland - tak zaczyna się historia Jula. To opowieść o sukcesie przyprawiona ciekawością, chęcią działania i w silnym duchu przedsiębiorczości. Na naszej nowej stronie internetowej poświęconej historii Jula dzielimy się mniejszymi i większymi wydarzeniami, które złożyły się na tę wyjątkową opowieść.

Obecnie sponsoring w Jula jest ukierunkowany głównie na sport. Decyzje dot. sponsoringu w Jula podejmowane są na poziomie centralnym.

Obsługa Jakości 2018 - Misją Polskiego Programu Jakość Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Konsumenci stale oceniają firmy. Polski Program Jakość Obsługi od 2008 roku porządkuje te informacje w formie nowoczesnego kanału dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.

Od 2014 r. Jula Poland zdobywa Gwiazdę Obsługi Jakości w kategorii Multimarkety dla Majsterkowiczów i Hobbistów.

Misją Jula jest ułatwianie życia kreatywnym majsterkowiczom i fachowcom na całym świecie. Realizujemy ją, oferując atrakcyjne towary w przystępnych cenach. W ten sposób tworzymy miejsca pracy i przyczyniamy się do wzrostu ekonomicznego, mając przy tym także wpływ na życie ludzi oraz na środowisko – zarówno lokalnie, jak i globalnie.

Zrównoważony rozwój firmy to oczywisty cel i Jula ciężko pracuje, aby osiągnąć go pod względem społecznym, ekonomicznym i ekologicznym. Głównymi priorytetami zarówno w obrębie firmy, jak i wśród naszych dostawców są ciągłość przyjętych założeń i stałe wprowadzanie ulepszeń. Zrównoważony rozwój uważamy za integralną część naszej działalności.

Pozyskiwanie surowców

Jula stara się zwiększać świadomość w zakresie wyboru surowców do produktów. Przy podejmowaniu tych decyzji coraz ważniejszą rolę odgrywa perspektywa zrównoważonego rozwoju.

Na przykład chętniej sprzedamy żarówkę LED zamiast energooszczędnej, aby w ten sposób pomóc klientowi uniknąć stosowania rtęci, nie narażając go na gorzej funkcjonujący produkt lub wyższą cenę.

Nieustannie pracujemy też nad lepszym wykorzystaniem zasobów naturalnych.

Produkcja

Produkcja, odpowiedzialność społeczna i etyka

Jeżeli celem jest osiągnięcie w społeczeństwie trwałego, zrównoważonego rozwoju, to w interesie Jula leży stworzenie dobrych warunków pracy. Tym samym poczuwamy się w Jula do odpowiedzialności za to, aby nasi dostawcy i firmy współpracujące także kierowali się takimi zasadami.

Ponad 13 500 produktów Jula pochodzi od producentów ze Szwecji, Europy i Azji. Nieustannie pracujemy nad wyzwaniem, jakim jest zagwarantowanie, aby wszyscy dostawcy przestrzegali wymogów socjalnych i środowiskowych. Najczęściej pojawiające się problemy dotyczą takich dziedzin, jak: zdrowie i bezpieczeństwo, czas pracy, płace i ochrona środowiska.

Podstawą działań na rzecz zachowania zrównoważonego rozwoju w naszej sieci dostawców jest kodeks postępowania Jula. Ma on za zadanie określenie i pomoc w przestrzeganiu ogólnych zasad i deklaracji dotyczących praw człowieka, prawa pracy i ochrony środowiska oraz ustalenie naszych wymogów wobec dostawców. Więcej o kodeksie postępowania Jula można przeczytać tutaj (pdf).

Kontrola dostawców

Poprzez kontrole sprawdzamy przestrzeganie przez dostawców naszego kodeksu postępowania. Przeprowadzają je pracownicy Jula lub zewnętrzni kontrolerzy.

Te kontrole to jednak tylko tło. Podstawą dalszego rozwoju naszej firmy oraz firm naszych dostawców są świadomość, zaufanie i nieustanne kształcenie się. Jula organizuje wspólnie z dostawcami i firmami trenerskimi szkolenia, które mają ukazać zalety ulepszeń socjalnych i ekologicznych oraz przedstawić zysk płynący z dobrych warunków pracy.

Jakość

Nasi dostawcy muszą spełniać wszystkie przepisy oraz wymogi stawiane przez Jula.

Poza tym Jula samodzielnie przeprowadza liczne testy na importowanych produktach. Część testów jest też wykonywana przez niezależne instytucje. Wszystko to ma na celu utrzymanie wysokiej jakości towarów.

Naszym założeniem jest, aby już na początku wybrać właściwy materiał i produkt, a potem stale zastępować je lepszymi wariantami.

Transport

Wszystkie transporty Jula od dostawców odbywają się z wykorzystaniem „slow shipping”. Oznacza to, że statki płyną z mniejszą prędkością, co pozwala zredukować zużycie paliwa.

Ze względu na ochronę środowiska oraz koszty dbamy o wysoki stopień zapełnienia kontenerów i palet.

Od września 2013 r. towary z portu w Göteborgu przewożone są do centralnego magazynu w Skara pociągami.

Dystrybucja z magazynu centralnego do multimarketów odbywa się obecnie samochodami ciężarowymi. Podczas przetargów na usługi transportowe Jula zawsze stawia szczególne wymogi odnośnie do ochrony środowiska.

Magazyn

Magazyn centralny i biuro główne w miejscowości Skara zasilane są głównie energią wiatrową. Jula posiada agregaty wiatrowe, których praca pokrywa ok. 80% zużycia energii elektrycznej.

Ogrzewanie magazynu centralnego Jula odbywa się poprzez instalację geotermalną. Składa się ona z 58 odwiertów o łącznej głębokości ponad ośmiu kilometrów.

Zarówno magazyn, jak i biuro są wyposażone w zautomatyzowane układy (czujniki ruchu i różne rozwiązania energooszczędne), które mają na celu zminimalizowanie zużycia surowców.

Multimarkety

Dążąc do nieustannego wprowadzania ulepszeń, Jula kontroluje zużycie surowców, przeprowadzając pomiary poboru energii i ilości odpadów we wszystkich sklepach.

Planowane jest wprowadzenie scentralizowanych systemów pomiaru energii i recyklingu odpadów w celu uzyskania lepszych możliwości kontroli i poprawy w tych dziedzinach.

Jula w szczególny sposób dba także o właściwe postępowanie z produktami chemicznymi i substancjami chemicznymi zawartymi w produktach, zarówno w odniesieniu do asortymentu, jak i środowiska pracy.

Sprzedając reklamówki z tworzywa przyjaznego dla środowiska, zmniejszamy również emisję CO2.

Klient/Użytkowanie

W asortymencie Jula znajduje się wiele produktów, które na różne sposoby pozwalają konsumentom zaoszczędzić energię.

Oferujemy m.in. szeroki wybór produktów diodowych. Przykładami innych energooszczędnych produktów są panele słoneczne, odkurzacze bezworkowe i wymienniki ciepła.

Gospodarka odpadami

Jako importer artykułów elektrycznych i elektronicznych na rynek szwedzki Jula współpracuje z El-Kretsen, organizacją zajmującą się gospodarką odpadami elektronicznymi.

Główne grupy odpadów w naszych sklepach to makulatura, plastik, drewno i metal. W celu uzyskania lepszej kontroli i większych możliwości w zakresie recyklingu planujemy scentralizować gospodarkę odpadami we wszystkich sklepach.

Na terenie Szwecji, w sklepie Jula w Skara, posiadamy outlet. Chcąc lepiej wykorzystywać zasoby, naprawiamy zepsute produkty i sprzedajemy je w outlecie po obniżonych cenach. Oferujemy w nim także końcówki serii. Bliskość magazynu centralnego pozwala na efektywne zagospodarowanie każdego artykułu.

Informacje o brakach towarowych są na bieżąco przekazywane do odpowiednich działów, co ma na celu stałą poprawę jakości zarządzania zasobami.

Przeważnie
Pon-Pt.: 07.00 - 21.00
Sobota: 07.00 - 21.00
Niedziel : Zamknięte
Link zur Store-Werbung. Jula: