Nie masz jeszcze dodanych stron do ulubionych. Miej je zawsze pod reką, przydadzą Ci się już na najbliższych zakupach
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour to firma, która rozpoczęła erę nowoczesnego handlu i jest dziś numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Pierwszy supermarket sieci powstał we Francji w 1960 roku. Wybudowano go na skrzyżowaniu pięciu ulic i stąd nazwa firmy - Carrefour, co w języku francuskim oznacza skrzyżowanie. Obecnie Carrefour ma ponad 9800 sklepów (stan na dzień 30.06.2012 r.) i zatrudnia ok. 410 tys. pracowników (stan na dzień 31.12.2011 r.).
Misją Carrefour jest być docenianą i lubianą firmą za pomoc klientom w osiąganiu lepszej jakości życia dzieki dstarczaniu do Państwa drzwi aktualnych gazetek promocyjnych. Na co dzień w realizacji marzeń firmie przyświecają wartości: zaangażowanie, troska i pozytywne nastawienie. Firma dokłada starań, aby zakupy w sklepach Carrefour były proste i przyjemne, by zaskakiwać klientów ciągłymi innowacjami, produktami i usługami oraz ceną ktore umieszczamy w ulotce reklamowej jaki i gazece. Wartością i siłą marki jest pozytywne nastawienie i dlatego jej hasło brzmi: Carrefour - pozytywnie każdego dnia.
W każdym kraju, w którym Carrefour jest obecny, realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, będącą integralną częścią strategii całej grupy. Polityka ta zakłada harmonijny rozwój w trzech dziedzinach równocześnie: gospodarki, ochrony środowiska i społeczeństwa. Carrefour realizuje swoją misję poprzez odpowiedzialne zarządzanie przedsiębiorstwem sporzadzanie ulotek promocyjnych i gazetek reklamowych oraz dąży do funkcjonowania w taki sposób, aby dla każdego społeczeństwa, w każdym kraju, w którym prowadzi działalność, stanowić źródło wartości ekonomicznych, intelektualnych i społecznych.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour to firma, która rozpoczęła erę nowoczesnego handlu i jest dziś numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie. Pierwszy supermarket sieci powstał we Francji w 1960 roku. Wybudowano go na skrzyżowaniu pięciu ulic i stąd nazwa firmy - Carrefour, co w języku francuskim oznacza skrzyżowanie. Obecnie Carrefour ma ponad 9800 sklepów (stan na dzień 30.06.2012 r.) i zatrudnia ok. 410 tys. pracowników (stan na dzień 31.12.2011 r.).
Misją Carrefour jest być docenianą i lubianą firmą za pomoc klientom w osiąganiu lepszej jakości życia dzieki dstarczaniu do Państwa drzwi aktualnych gazetek promocyjnych. Na co dzień w realizacji marzeń firmie przyświecają wartości: zaangażowanie, troska i pozytywne nastawienie. Firma dokłada starań, aby zakupy w sklepach Carrefour były proste i przyjemne, by zaskakiwać klientów ciągłymi innowacjami, produktami i usługami oraz ceną ktore umieszczamy w ulotce reklamowej jaki i gazece. Wartością i siłą marki jest pozytywne nastawienie i dlatego jej hasło brzmi: Carrefour - pozytywnie każdego dnia.
W każdym kraju, w którym Carrefour jest obecny, realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, będącą integralną częścią strategii całej grupy. Polityka ta zakłada harmonijny rozwój w trzech dziedzinach równocześnie: gospodarki, ochrony środowiska i społeczeństwa. Carrefour realizuje swoją misję poprzez odpowiedzialne zarządzanie przedsiębiorstwem sporzadzanie ulotek promocyjnych i gazetek reklamowych oraz dąży do funkcjonowania w taki sposób, aby dla każdego społeczeństwa, w każdym kraju, w którym prowadzi działalność, stanowić źródło wartości ekonomicznych, intelektualnych i społecznych.